نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: کوهستان پارک شادی یک بسته خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در مشهد است

  • کد خبر: ۱۷۴۸۸۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
حاجی‌بگلو: کوهستان پارک شادی یک بسته خوب اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در مشهد است
سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس گفت: در حال حاضر یکی از نکاتی که نیازمند سرمایه‌گذاری است، کوهستان پارک شادی مشهد است. یک بسته اقتصادی بسیار خوبی است که با توجه به موافقت شورای پول و اعتبار برای واگذاری این مجموعه به بنیاد شهید، این آمادگی وجود دارد تا سرمایه‌گذاران در مشهد از این ظرفیت بزرگ و عظیم استفاده کنند.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد در خصوص فرصت‌هایی که این نمایشگاه برای توسعه سرمایه‌گذاری در مشهد ایجاد خواهد کرد، اظهار کرد: نمایشگاهی که برگزار شده فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری برای مناطق آزاد کشور است. درست است که این نمایشگاه برای مناطق آزاد شکل گرفته، اما در خراسان رضوی نیز منطقه ویژه اقتصادی سرخس، دوغارون و سبزوار را داریم.

وی ادامه داد: می‌توان از این ظرفیت و پتانسیلی که امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده استفاده خوبی داشته باشیم.‌ای کاش معاونت اقتصادی شهرداری مشهد بسته‌های اقتصادی خودش را برای سرمایه‌گذاری در مشهد آماده می‌کرد.

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: امیدوارم مدیران شهری مشهد از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و از فرصت‌هایی که در کنار این این بازدید شکل می‌گیرد با سرمایه‌گذارانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند گفتگو کرده و آنان را برای سرمایه‌گذاری در مشهد تشویق کنند.

حاجی‌بگلو در خصوص مهم‌ترین بسته‌های اقتصادی مشهد که نیازمند سرمایه‌گذار است، گفت: در حال حاضر یکی از نکاتی که نیازمند سرمایه‌گذاری است، کوهستان پارک شادی مشهد است. یک بسته اقتصادی بسیار خوبی است که با توجه به موافقت شورای پول و اعتبار برای واگذاری این مجموعه به بنیاد شهید، این آمادگی وجود دارد تا سرمایه‌گذاران در مشهد از این ظرفیت بزرگ و عظیم استفاده کنند. همچنین حوزه سلامت در شهر مشهد از دیگر قابلیت‌هایی است که در مشهد می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->